wtorek, 26 kwietnia 2016

(S)żyję Inaczej - Tunika z (body i poszewki z) falbanką

 
Hej ho!!!!
Nie było poniedziałkowego DIY ojojojo!!!!!! Będzie więc wtorkowe (S)życie Inaczej!!!!!
Na pierwszy ogień idzie: tunika z body i poszewki z falbanką.
Rzecz  o tym, jak przez pomyłkę kupiłam poszewkę z falbanką i uszyłam z niej tunikę dla dziewczynki.
Słodka Mija bardzo ładnie zaprezentowała dla Was Tunikę z falbanką, a teraz Ja pokaże Wam szybciutko jakie to proste i miłe jest s(ż)ycie!!!!
 
Wykorzystano: Body dziecięce, Falbankę -w moim przypadku falbanka odcięta od poszewki, ale możesz przygotować taką falbankę sama w domu z dowolnego kawałka materiału albo po prostu "zupcyclinguj" coś starego, małego itp., Snapsy, Nożyczki, Maszyna i Kilkanaście minut wolnego czasu.
Jak to jest zrobione: Słuchajcie oby poniższe foty wystarczyły, gdyż strasznie nie lubię opisywać tych prostych czynności. Gdy przeglądam internety w poszukiwaniu pomysłów zdecydowanie szybciej trafiają do mnie obrazy niż teksty typu: tu odcinam kawałek, tam drugi, doczepiam szpileczkę, bla,bla,bla.... Zawsze w razie "W" możne do mnie przecież wpaść z wizytą i po prostu zadać konkretne pytanie. Zrobienie tej tuniki jest łatwe.  - Jak ja to mówię, to faktycznie tak jest :-)
Porada: Po pierwsze nawet, gdy nie lubisz poszewek z falbanką, nie smuć się - Zrób z nich coś fajnego. Pod żadnym pozorem nie wyrzucaj, możesz jeszcze ewentualnie dać taką w prezencie komuś kto uwielbia poszewki z falbanką! Po drugie robiąc zapięcie staraj się aby było ono jak najmniej drażliwe dla dziecka, a najlepiej wcale. Snapsy, suwak czy guziki niech będą oddzielone od bezpośredniego kontaktu z ciałem dziecka materiałową zakładką.
 
 
To tyle na dzisiaj z MDMX home, w którym nawet (S)żyjemy  Inaczej :-)
 
Miłego Dnia
Justyna
 
 

3 komentarze:

  1. Super jak sie ma dziewczynke i za male body... 👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo poszewkę z falbanką :-) Bee a pamiętasz jak kiedyś w odległych czasach podniecałam się Twoimi tunikami????

      Usuń

Dzięki za wizytę na moim kawałku wirtualnej przestrzeni.
Za komentarz dziękuję podwójnie :-)

😘😘😘😘