MDMX project - trzecie dziecko MDMX home


W MDMX-owym domku (MDMX home) powstają różne rzeczy, a to się malują, a to kleją, szyją się, wycinają, pieką i co tam jeszcze można to się robi. Jedne rzeczy są mniej a drugie bardziej przydatne, jedne cieszą oko, jeszcze inne po prostu sprawiają twórcom frajdę... spośród tych wszystkich tworów wyłoniła się pewna grupa, która przyjęła nazwę - MDMX project.

MDMX project - co to? po co? dlaczego i dla kogo?

Czym różnią się MDMX project od reszty tworów z MDMX home? 

Przede wszystkim tym, że można je zamówić albo kupić - jeśli są dostępne od ręki. Nie jest też tajemnicą, że jak coś jest na sprzedaż to ma swoją cenę, a jak jest cena to po prostu mamy do czynienia z produktem/towarem/usługą. Co by tu już nie komplikować MDMX project to ręcznie robione upominki, akcesoria, ubranka i coś więcej...

Po co powstają MDMX...project?

Sprawa wygląda tak... od zawsze marzyłam o tym by mieć swoją własną działalność, czego to ja nie wymyślałam....czasami moje pomysły nawet mnie zaskakiwały - i to nie jest żart!
Na szczęście w odpowiednim momencie pojawiła się moja TOYOTA  i wtedy już wiedziałam:
 - Po prostu  - Będę (s)żyć.
MDMX project, powstają przede wszystkim po to, aby spełniać  marzenie, aby mieć odskocznię od pracy na etacie, od gotowania, sprzątania i tych wszystkich zajęć domowych... ale tak najbardziej to po to, żeby zaspokoić niezwykłe potrzeby mniejszych i większych istot, wywołać radość, spędzić miło czas i zrealizować wciąż pojawiające się w głowie pomysły!


Co charakteryzuje MDMX project?

Tak najbardziej to chyba to, że wszystkie projekty  robione są  z sercem -"made with ❤".
Po za tym są milutkie, fajniutkie i takie moje :-)
Większość robiona jest w pojedynczych egzemplarzach - są unikatowe!!!
Zawierają elementy pochodzące z odzysku  - są miłe dla świata!!!
Podczas ich powstawania nie trafia do kosza żaden odpad, nawet tyci skrawek tkaniny - dzięki temu są jeszcze bardziej miłe dla świata!!!!
Ponadto, powstają w doborowym towarzystwie: muzyka, kawa dzieci i Ja :-)


Tekst ten powstał z dwóch powodów:
 Po pierwsze, chciałam przedstawić MDMX project oficjalnie, a po drugie żeby ładnie zacząć serie wpisów, w których o moich projektach chciałabym napisać coś więcej :-)
To będzie obok poniedziałkowego DIY, kolejny cykl w MDMX home, na który już teraz zapraszam serdecznie.
 Nie znam jeszcze dnia i godziny - Czuwajcie!!!!

Buziaki
Justyna

Etykiety: