Książka, którą przytulam...(cz.1)

 
Będę Wam czytać...
 
... dla mnie to książka o uzależnieniu w każdym aspekcie, książka o niezrozumieniu wśród rozumnych i o samotności w tłumie...
 

Rozdział: Bóg i sens życia, M. Halber Najgorszy człowiek na świecie
 "Jak czułam takie najgorzej czarne i że zrobiłam źle, to chciałam umrzeć i nie czuć. Takie najgorzej, że nic się nie zmieni, i takie, że nic nie umiem. Że spada na mnie czapka z azbestu i okazuje się, że nie wysłałam na czas tabelki z timecode'ami. Albo że potrąciłam dziecko na rowerze i uciekłam, bo się bałam, że jego rodzice na mnie nakrzyczą. Od razu chciałam się schować pod kołdrę i szybko popełnić samobójstwo".
 
 
"I już nie mogłam od tego uciec. Musiałam się nauczyć to znosić. Ale jak znieść coś, co jest nie do zniesienia? Albo że twój chłopak wcale cię nie lubi, chociaż kiedyś mówił, że jesteś boginią leśnych przestworzy. A teraz krzyczy.(...)"
 
 
Już dawno książka nie poruszyła mnie tak bardzo... to jedna z tych, które czytasz, a gdy kończysz zaczynasz od początku.....
Zawsze tak miałam, że żeby coś zapamiętać po prostu sobie to zapisywałam, prawdopodobnie dlatego, że jestem wzrokowcem z zaburzeniami słuchu hahahaha.
A więc piszę.... zapamiętuję i jednocześnie dziele się z Wami tym co lubię, tym co w pewien sposób mnie charakteryzuje.
 
Buziaki
Justyna

Komentarze

Popularne posty