... pozostają nie tylko wspomnienia

 
.... no i to by było na tyle :-)
...... jak zwykle zabrakło dnia, ciąg dalszy nastąpi!!!!

Witajcie

Musze zacząć od tego, że pierwszy raz od  dawna zostałam sama w domu, a więc korzystam i robię porządki i takie tam w domku wirtualnym hihihhi....

Zbieranie muszelek i kamieni na plaży jest u mnie na drugim miejscu podobnie jak jedzenie lodów w łóżku.
Pierwszeństwo należy bowiem do: plaża - smażing, łóżko - spaćing.
A wszystko powiązane jednym słowem - leżing.


Po zrobieniu dziurek, nie były w pakiecie - powstała ozdoba na ścianę do sypialni.


Przy okazji - Zofia wygrzebała w przydasiach skorupkę kokosową i powstała kolejna ozdoba.
 
 


Mycha trafiła do salonu i zwisa w towarzystwie rybek.
A propos pamiętacie Rybki????
Jeśli nie to koniecznie zajrzyjcie do albumu z foto-relacją: Pamiątki z wakacji - Rybki

 
Pozdrawiam
Justyna

 

Komentarze

  1. Najbardziej mi się podoba ozdoba z muszelek <3 jest prześliczna!
    Na pewno będzie przypominać o udanych wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki był właśnie plan... wisi nad łóżkiem i mam wrażenie, że wciąż jestem nad wodą....

      Usuń
  2. Ta pierwsza ozdoba na ścianę cudowna. Sama nigdy bym nie wpadła na taki pomysł, a teraz jeśli tylko znajdę ładne muszelki, to sobie tak sypialnie ozdobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to Ty jeszcze nie wiesz co z muszelek można zrobić...

      Usuń
  3. Ta mucha jest niesamowita. Choć i te muszelki, gdzieś jeszcze mam jakieś.

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowita jak i jej twórczyni - Zofia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty