Pomysł na sandały / Summer Tricks



Nie wiem czy to menopauza, czy jakieś przesilenie, ale coś się ze mną dzieje... czas na porządki!!!
Postanowiłam, że nie ruszę żadnego nowego pomysłu zanim nie uporam się z tymi zaplanowanymi sto lat temu... albo i dwieście.
Zrobiłam przegląd, lista wisi na tablicy i jadę z tematem:

 PUNKT 1 .Przeróbki szyciowe - kombinezon, piórka zestaw, paski zestaw, spódnica krata, różowa bluzka to w pierwszej kolejności. Poproszę o doping :-)

A tym czasem podczas porządkowania urządzenia komputerowego natknęłam się na folder pt. sandały i wstążki... przygotowany rok temu, ale wciąż na czasie.


Summer tricks

Sprawdzony, wypróbowany, praktyczny sposób na letnie sandały. Nie wiem kiedy po raz pierwszy, ale dość dawno temu zaczęłam sobie plątać wstążki przy letnich sandałach. Pierwszy  raz z potrzeby bo sandał był luźny i trzeba było go jakoś na stopie zatrzymać, kolejny raz bo brakowało mi czegoś do koloru, a teraz zawsze mam kolorowe wstążki, które zamiast 5 par butów zabieram na wakacje!


Poniżej na dowód, Moje zbrodnie na sandałach


Wstążki można plątać na różne sposoby. Efekty jak widać. Dla mnie bomba! A dla Was????
Pozdrawiam z MDMX-owego domku i zmykam
Pa
Justyna

Etykiety: ,