(WB 5) ......do lata, do lata....






...nie potrzeba zbyt wielu słów...
.... lato to ulubiona pora roku  Depresjonistki!!!!!!!!!!!!!!


...rowerem,
do lata, do lata.......
Miłego dnia
Justyna
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To mój 4 wpis na 5 temat w ramach wyzwania "5 dni do lepszego bloga"
/www.senmai.pl/
Wpis dotyczący tematu 4, Czego nikt ci nie powie o byciu blogerem, zostawiłam sobie na koniec, może nie celowo, a raczej z braku odpowiedniej ilości czasu. Zaplanowałam sobie, że odpowiedzią na to pytanie, będzie opis mojej przygody z blogosferą. Będzie bardzo osobiście i od serca, zgodnie z przesłaniem Uli. Może zabrzmi to głupio, ale pisanie nie jest moim ulubionym zadaniem blogera, moje teksty nie są tak dobre jak niedawno poznanej bastaleny z bloga owsiankaikawa, design też nie jest tak dopieszczony jak u Karoliny z zyj-kochaj-tworz, pewnie też nigdy nie podzielę się z Wami taaką wiedzą odnośnie blogowania, porad, marketingu itp.,  jak urszula-phelep, ale.....
na pewno dam Wam siebie ze wszystkimi moimi niedoskonałościami, pomysłami i filozofiami.....

Zapraszam, drzwi domku są zawsze otwarte, a w razie czego klucz leży pod wycieraczką :-)

ps. zdjęcia Depresjoniski na haju autorstwa szalonej Kini/ Denmark/ 2014 

Etykiety: ,