...poszłam na łatwiznę / Urodziny w stylu Monster High


W zeszłym roku to nie powiem narobiłyśmy się tych zaproszeń że hej!!! W tym roku nie było czasu na wycinanie, przyklejanie i te różne ozdabianie. 

W tym roku poszłam na łatwiznę.

Zośka wymyśliła sobie Monster High Birthday. Ja wymyśliłam jak szybko i oryginalnie zrobić zaproszenia i teraz podzielę  się tym sposobem z Wami. 

Jak to zrobiłam: 

1. Poprosiłam Zosię o przygotowanie obrazka w temacie urodzin. Myślałam, że będzie to postać Frankie Stein bo tej ulubienica, ale zaskoczyła mnie takim oto logiem. Hmm w sumie fajny pomysł.


2. Zrobiłam zdjęcie obrazka, które załadowałam do PicMonkey troszkę się pobawiłam i powstał taki oto projekt.


3. Wydrukowałam  na nieco grubszym papierze i zaproszenia gotowe.


Spróbujcie sami, to naprawdę fajny i szybki pomysł na oryginalne zaproszenia. Nie trzeba bawić się w skomplikowanych programach graficznych, a zaoszczędzony czas można przeznaczyć na uszycie krawata w stylu Frankie…



albo na tort, co powiecie na taki:


Buziaki
Justyna

Etykiety: , , ,