wtorek, 16 czerwca 2015

...poszłam na łatwiznę

Witajcie
W zeszłym roku to nie powiem narobiłyśmy się tych zaproszeń że heja.
Kto nie pamięta niech zajrzy tu: Come to my party.
W tym roku nie było czasu na wycinanie, przyklejanie i te różne ozdabianie.
W tym roku poszłam na łatwiznę.
Zośka wymyśliła sobie Monster High Birthday.
Ja wymyśliła jak szybko i oryginalnie zrobić zaproszenia i teraz podzielę  się tym sposobem z Wami.

Poprosiłam Zosię o przygotowanie obrazka w temacie urodzin. Myślałam, że będzie to postać Frankie Stein bo tej ulubienica, ale zaskoczyła mnie takim oto logiem. Hmm w sumie fajny pomysł.


Następnie zrobiłam zdjęcie obrazka, które załadowałam do PicMonkey troszkę się pobawiłam i powstał taki oto projekt.


Na koniec druk na nieco grubszym papierze i zaproszenia gotowe.


Spróbujcie sami, to naprawdę fajny i szybki pomysł na oryginalne zaproszenia. Nie trzeba bawić się w skomplikowanych programach graficznych, a zaoszczędzony czas można przeznaczyć na uszycie krawata w stylu Frankie...


albo na tort, co powiecie na taki:

 
 
Buziaki
Justyna
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę na moim kawałku wirtualnej przestrzeni.
Za komentarz dziękuję podwójnie :-)

😘😘😘😘