poniedziałek, 9 marca 2015

Happy Easter - karteczki HM odsłona pierwsza/ Jajo w okienku.

 
Tak, tak ruszyła Nasza domowa produkcja kartek.
Ostatnio urządzamy sobie z Zosią niedzielne popołudnia DIY. Wyciągamy przydasie i robimy sobie fajne rzeczy miło spędzając czas. Wczoraj robiłyśmy mini - beasts, a dwa tygodnie temu powstały wesołe, kolorowe karteczki Wielkanocne.
Oczywiście już nie możemy się doczekać aby Wam je zaprezentować!
Jako pierwsze karteczki z okienkiem. Łatwe i idealne do przygotowania z dziećmi.


A tak robiła to Zosia
 
 
Na koniec dodałyśmy kilka ozdób - wedle gustu oczywiście.
Spróbujecie?
 
Pozdrawiam
w imieniu moim i Zośki
Pa

3 komentarze:

  1. nawet się nie łudzę, że spróbujemy.... ale podziwiać nam nie zaszkodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te Wasze karteczki ! ... i że ja ostatnio czasu nie mam na własne - to aż się łezka w oku kręci ... ps. Praca moja biurowa i wcale nie aż tak męcząca - jednak dojazdy i powroty to mój relax (bo już dawno tak codziennie wychodnego nie miałam ;)) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę na moim kawałku wirtualnej przestrzeni.
Za komentarz dziękuję podwójnie :-)

😘😘😘😘