Zawsze chętnie przygarnę:

- Ciekawy papier, jak np.  "Time" z kolekcji FOGGY DEW w AltairArt. Widziałam prace w których go wykorzystano i chcę go!!!
 
 
- Kawałek materiału, a jak trafił by w moje ręce taki zestaw od Bee In QuiltsLand to, to... uszyłabym sobie tęczę wszystkokolorową!
 
 
Zazwyczaj nie mam szczęścia w tego typu rozdaniach, ale liczę na to, że w końcu los się do mnie uśmiechnie.
Bynajmniej nie jestem jak M.
- Jak wygram w lotto to kupimy sobie taaaki samochód, taaaki jacht, i popłyniemy dookoła świata!
- Kochanie, ale Ty nie grasz w lotto?!
- Oj musisz wszystko zepsuć.
 
Dobrej nocy
Justyna
 

Komentarze

  1. Żeby wygrać trzeba grać ! ;) - a to akurat szczera prawda jest ... :-) Powodzenia ! Cieplutko pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama prawda Marto,k to nie gra ten nie wygrywa, albo tak jak w moim przypadku nie traci nadziei na wygraną, pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty