Aliena z Wenus/Recykling z dzieckiem/Pogadanki z M


Zapewne zastanawialiście się nie raz dlaczego mówi się, że mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus? Wyobraźcie sobie, że: 

Wenus jest jedyną planetą w układzie słonecznym, która obraca się w przeciwną stronę niż reszta.


Mój M, w krótkiej dyskusji  dodał jeszcze: 
- Wenus ma bardzo toksyczna atmosferę, zachodzą na niej bardzo gwałtowne reakcje, a w powietrzu unosi się siarkowodór.
Czyżby coś sugerował? Pytam się M. A coś ciekawego o Marsie wiesz?
- O Marsie? Jego księżyce wyglądają jak ziemniaki.
A mi najbardziej podoba się taka krótka charakterystyka Marsa, cytat z www.wikipedia.org:

"Mars przypomina budową Ziemię: pod skorupą znajduje się gruby płaszcz, a w głębi planety jądro, złożone głównie z żelaza".



A swoją drogą zajrzałam kiedyś do słynnej książki Johna Graya, ale przyznać muszę nie wytrwałam do końca. Może byłam za młoda na takie tematy, albo ten Pan za bardzo nudził.
Za to  Pan Mark Gungor rozśmieszył mnie bardzo, bardzo.... swoim "wykładem" na temat różnic pomiędzy mózgiem kobiety i mężczyzny.


A wracając do Naszej Alieny z Wenus. Praca Zosi przygotowana w ramach tematu: Explorers.
Na początku powstał projekt:



Następnie wybrałyśmy odpowiednie materiały


Dobrałyśmy odpowiednie szaty i oto z naszego MDMXowego domku wyłoniła się ona:
Aliena z Wenus. Zosia za każdym razem nadawała jej inne imię, ewidentnie nie mogła się zdecydować: Ola, Olina, Alia, Eleja, itd. Jedno było pewne, co zresztą  podkreśliła na początku,  jej pochodzenie z planety Wenus!

-------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli Nas za ten żółty i czerwony nie zdyskwalifikują to Aliena z Wenus wystartuje w wyzwaniu styczniowe-kolory Art.Piaskownica.


I na koniec dowcip, ale nie śmieszny:


Buziaki
Justyna


Etykiety: , , ,