sobota, 17 stycznia 2015

Zamiast kartki - Urodzinowe LO (debiut).

Witajcie
Z początkiem roku tak jakoś zaczęłam próbować różnych nowych rzeczy i tak na przykład zamiast kartki urodzinowo-noworocznej  zrobiłam wielkie LO!!!
Mrozem malowane do mapki z Art.Piaskownicy dla Anki z okazji urodzin prezentuje się tak:
 
 
 
 
 
To moje pierwsze LO, ale wydaje mi się że nie ostatnie bo daje tyle możliwości, że lolo.... ponadto ponownie wykorzystałam kilka poświątecznych resztek i znalazłam odpowiednie miejsce dla ptaszka, którego wycięłam z jakiejś ulotki reklamowe. Ptaszek cudny od razu wpadł mi w oko. No i co tu dużo pisać widać gołym okiem jakie resztki trafiły na LO.
 
Jutro wprosiłam się na obiad, bo tak jakoś wyszło, że w tym roku nie było urodzinowo-sylwestrowej imprezy jak dotychczas, więc jutro dopiero będzie okazja pożyczyć Ance zdrowia i płynnego startu w nowym roku życia i nowym 2015.
 
Moje pierwsze LO zgłaszam przy okazji na dwa wyzwania:
 
- Art.Piaskownica: lo-ze-sponsorem
 
 
 
 
 
Dobrej nocy
Justyna
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Ciekawa technika i ciekawe efekty - zawsze podziwiam scrapbookowe dzieła, choć sama nigdy nie próbowałam się z takimi zmierzyć ... może i dobrze bo pewnie pezepadłabym ... i ślad by po mnie zaginął ;)) Cieplutko pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto papier daje tyle możliwości że hohoh, nawet najmniejsze skrawki można wykorzystać do zrobienia ciekawej kompozycji. Znam Twoje możliwości i wydaje mi się, że na pewno byś nie zaginęła, kreatywna z Ciebie dusza, spróbujcie coś z Kingą, Zosia chętnie wykonuje takie scrapki, pozdrawiam

      Usuń
  2. każdy kiedyś zaczynał ... gratuluje odwagi :) i dziękuję za udział w wyzwaniu AP – Ki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....mam nadzieje, że kiedyś moje prace dorównają choć troszkę Waszym dziełom (mam na myśli DT AP), póki co bawię się i jest fajnie :-)

      Usuń
  3. Ciekawa praca :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę na moim kawałku wirtualnej przestrzeni.
Za komentarz dziękuję podwójnie :-)

😘😘😘😘