czwartek, 29 stycznia 2015

Połamałam pierwszą igłę/ Kartka z okazji narodzin syna.

Witajcie
I stało się!
Połamałam pierwszą igłę, a żeby było ciekawiej szyjąc kartkę.
To było w zeszłym tygodniu, od tamtej pory nic nie szyłam bo wystraszyłam się cholernie, a po za tym mam wrażenie, że coś się stało z maszyną...
Zbiorę się na odwagę i zajrzę do niej niebawem, póki co przedstawiam - Szyjątko :-)
 
 
 
 
 
 
Karteczkę wysyłam na wyzwanie-z-krzyzowką do AltairArt.
 
 
Hasło: NOWA DROGA  ŻYCIA
 
 
 
Pozdrawiam
Justyna
 

3 komentarze:

  1. Gratuluję odwagi w szyciu :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory, przeszycia :) Fantastyczny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę na moim kawałku wirtualnej przestrzeni.
Za komentarz dziękuję podwójnie :-)

😘😘😘😘