Po prostu... poezja




"szukam świata
w którym jedna jaskółka
czyni wiosnę
gdzie szewc
chodzi w butach
gdzie jak cię widzą
to dzień dobry
szukam świata
w którym
człowiek człowiekowi
człowiekiem "
                                                                                             Borszewicz



...  a gdy trzeba
wyciągam pazury
fryzurę robię nową
wdziewam odpowiednie szaty
po mojej stronie
Alison McBeal
dr. Howes
i Grabarz
gdy trzeba
idę na wojnę
bo
Ja po prostu
szukam świata...

                                                                                          justynamdmx



Koszulka jest zrobiona przeze mnie, ale to nie mój pomysł. Przeglądając interneta przemknął mi ten napis przed oczami, nawet nie wiem gdzie. Jeśli pomysłowa osoba, która zrobiła ten projekt przypadkiem trafi do mojego domku, niech nie ma mi za złe skopiowania. Po prostu musiałam mieć taki t-shirt, gdy postanowiłam szukać świata...
Fryzura to dzieło mojej ulubionej fryzjerki Anastasji, której jestem wierna od czasu mojego przybycia do UKejowa. Napisze kiedyś jaka byłam happy, gdy ją poznałam.

Tymczasem zmykam podać obiadek moim trzem królom.

Buziaki
Justyna

Etykiety: ,