niedziela, 11 stycznia 2015

Energetyczny i kolorowy 2015

Witajcie
Jak co roku zostałam obdarowana bezpłciowym kalendarzem firmowym, nie żebym nie lubiła koloru butelkowej zieleni, ale akurat ten odcień taki dołujący zresztą jak i ta moja firma ehhhh......
Po prostu nie byłabym sobą gdybym z nim nic nie zrobiła.... z pracą chyba też powinnam?
 
Czasami wystarczy mała zmiana aby nadać życiu/rzeczy sens...
 
Kalendarzyk z przesłaniem na Nowy 2015 rok.
 
 
 
A teraz trochę owocowej energii, może nie narysowałam wszystkich 6-owocow-o-najlepszym-przekazie-energii, ale wybrałam te które podobały mi się kolorystycznie hihihi.
 
 
 
Przyklejki uzupełniły kalendarzyk od środka tak jak owocki wypełniają nasze ciałka energią i witaminkami mniam!
 
 
Teraz powinnam dodać energetyczny, kolorowy i owocowy kalendarzyk na 2015 rok zgłaszam na dwa wyzwania:
1. Wyzwanie-16-2015 w Pracowni Rękodzieła SZOK
 
 
 
 
 
Original zdecydowanie nie mój, biały wydał mi się za biały i oczyma wyobraźni widziałam go w szarościach po kilku miesiącach, a żółty - żółty zawsze poprawia humor!
 
 
 
Energetycznie i kolorowo żegnam się z Wami
 
Justyna
 

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Podoba mi się to określenie mojej osoby :-)

      Usuń
  2. Fajna przemiana :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Energetycznie zapowiada się 2015 rok z Twoim kalendarzem! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękny :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę na moim kawałku wirtualnej przestrzeni.
Za komentarz dziękuję podwójnie :-)

😘😘😘😘