wtorek, 23 grudnia 2014

Świąteczne S.O.S/ Domowego HM porcja ostatnia/ Drugie życie rzeczy/ Recykling

Witajcie
Mam dla Was dzisiaj ostatnią porcję naszego domowego HM - Kartki Świąteczne 2014.
Nie bez powodu zostawiłam właśnie ten zestaw karteczek na koniec.
Ze wszystkich zrobionych w tym roku kartek, a było ich ponad 30 - te są szczególne!
Uwielbiam robić coś z niczego, namiętnie kolekcjonuję śmieci, daję przedmiotom drugie życie... a najbardziej cieszy mnie widok miny znajomych, gdy targam do domu puszki, gazety, ulotki, pudełeczka, pierdoły i wszystko inne.
I wiecie co mam gdzieś to, co sobie wtedy myślą!
Jestem zbieraczem, kolekcjonerem, śmieciarką...
 
Świąteczne S.O.S
 
1. Zapomniałeś kupić kartkę dla cioci, sąsiada, babci - ZRÓB JĄ SAM!
Wyobraź sobie, że do zrobienia takiej kartki nie potrzebujesz specjalnych artykułów z craft - shopu, rozejrzyj się i wykorzystaj to co masz:
 
Opakowania
 
Możesz przy okazji zrobić tagi do oznaczenia prezentów, jeśli nie masz gotowych oczywiście.
 
Ulotki reklamowe i informacyjne
 
 
 
 Stare gazety i gazetki
 
2. Zabrakło Ci papieru do zapakowania ostatniego prezentu - ZRÓB GO SAM!!!
 
 
To wcale nie jest takie trudne - PRAWDA?
 
Karteczkę z rogami numer 2 zgłaszam do wyzwania w Art - Piaskownicy
 
 
 
 
Pozdrawiam
Justyna
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę na moim kawałku wirtualnej przestrzeni.
Za komentarz dziękuję podwójnie :-)

😘😘😘😘