Świąteczne S.O.S - Domowego HM porcja ostatnia / Christmas

Witajcie
Mam dla Was dzisiaj ostatnią porcję naszego domowego HM - Kartki Świąteczne 2014.
Nie bez powodu zostawiłam właśnie ten zestaw karteczek na koniec. Ze wszystkich zrobionych w tym roku kartek, a było ich ponad 30 - te są szczególne! Uwielbiam robić coś z niczego, namiętnie kolekcjonuję śmieci, daję przedmiotom drugie życie... a najbardziej cieszy mnie widok miny znajomych, gdy targam do domu puszki, gazety, ulotki, pudełeczka, pierdoły i wszystko inne.

I wiecie co mam gdzieś to, co sobie wtedy myślą!
Jestem zbieraczem, kolekcjonerem, śmieciarką...

Świąteczne S.O.S
1. Zapomniałeś kupić kartkę dla cioci, sąsiada, babci - ZRÓB JĄ SAM!
Wyobraź sobie, że do zrobienia takiej kartki nie potrzebujesz specjalnych artykułów z craft - shopu, rozejrzyj się i wykorzystaj to co masz:
Opakowania


Możesz przy okazji zrobić tagi do oznaczenia prezentów, jeśli nie masz gotowych oczywiście.


Stare gazety i gazetki 


Ulotki  



2. Zabrakło Ci papieru do zapakowania ostatniego prezentu?

 ZRÓB GO SAM!!!

To wcale nie jest takie trudne - PRAWDA?


Pozdrawiam
Justyna

Etykiety: ,