wtorek, 30 grudnia 2014

...Bah Humbag!/ TAG lift/ Zakładka

Yhym to znowu Ja
Drugi post jednego dnia - kocham mieć wolne!!!
Mogę sobie wtedy robić tyle fajnych rzeczy a co najlepsze mam czas aby podzielić się tym z Wami.
No więc skro udało mi się wykorzystać papiery to pomyślałam sobie, że szkoda by było moją rogatą grafikę trzymać też na przyszły rok.
Grafika powstała w pracy (ciii), tak na szybko odręcznie na kartce papieru.
Wczoraj narysowałam mojego rogacza po raz kolejny, ale tym razem na Tagu/Zakładce do książek.
Natomiast dzisiaj doszyłam podszewkę, tak, tak, dla zainteresowanych Toyota wczoraj została rozdziewiczona!!!! :-) :-)!!!!
 
 
 
 
Podszewka jest podwójna, dzięki temu zakładka jest bardziej wytrzymała.
 
Tego TAGA/ Zakładkę zgłaszam również na wyzwanie tag-lift-edycja-ki.
 
To było by na tyle.
Trzymajcie się cieplutko.
Buziaki
Justyna
 
 

4 komentarze:

  1. No cudo rogate stworzyłaś !:-) (a czy dobrze zrozumiałam że rozpoczęłaś przygodę z maszyną ?) Będę podglądać ... bo ja niestety szyciowa noga jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Tak, tak Toyota to moja maszyna, prezent od M, szycie od zawsze było moim marzeniem, projektowanie, przerabianie, ehh tylko, że nigdy wcześniej nic nie szyłam, tzn. nie na maszynie.
      Ujarzmić Toyotę - moje wyzwanie na nowy rok!

      Usuń
    2. Wyzwanie godne nowego roku !:) To świetnie ... za rok będziemy mogły uskutecznić między blogową świąteczną wymianę graficzno - szyciową ;-))))

      Usuń

Dzięki za wizytę na moim kawałku wirtualnej przestrzeni.
Za komentarz dziękuję podwójnie :-)

😘😘😘😘