piątek, 11 lipca 2014

fotoGRA - Portret dziecka

Hello wieczorową porą....
Kilka dni temu pisałam, że mam już przygotowane zdjęcia do fotograficznego wyzwania w Art.- Piaskownicy pt. Portret dziecka.
No miałam wybrałam takie które pokazują moje dzieci w ich naturalnym środowisku.
 
Gabryś
 Jak każdego faceta fascynują go wszelkiego  rodzaju auta, stare, nowe, małe, duże, brzydkie, ładne, no wszystkie.
W związku z tym wybrałam poniższe foto:
 

Zosia
Zosia to typowa kobietka- księżniczka, która uwielbia bujać w obłokach, malować pazury, biegać w sukni balowej i mądralować na każdy temat.
Wybrałam więc foto z ostatniej wyprawy do parku, oto cała ona:
 
 
I w sumie dobrze, że poczekałam, bo wczoraj przy okazji robienia Rybek dzieciaki dorwały ramkę do zdjęć, zaczęły robić miny, szybko za telefon chwyciłam i tak oto powstała fajna spontaniczna sesja, uśmialiśmy się, powygłupialiśmy, bo tacy właśnie jesteśmy.
 
Każde z nich jest inne, mają swoje charaktery, humory, kłótnie, wygłupy, ale to właśnie razem tworzą jeden najcudowniejszy dla mnie portret.
 
Oto mój
 Portret dziecka.
-Razem-
 






 
Oczywiście najchętniej dodałabym wszystkie te i inne nasze foty, których mamy tysiące i które uwielbiam i nie potrafiłabym wybrać najlepszego.
Niech będzie więc tak na szybko, bez analizy już -
ostatnie foto jest tym zgłoszeniowym :-)
 Art.-Piaskownica
 
 
Tak się wkręciłam z tymi wspólnymi fotami, że zaraz po raz enty przejrzałam zdjęcia i wybrałam te na których są Razem, od pierwszego spotkania po dzień dzisiejszy, zaczęłam już nawet kombinować małą galerię i wydrukuje też kilka fotek do albumu, który chciałbym przygotować. Naoglądałam się u dziewczyn scrapkowych tylu pięknych rzeczy, że też zapragnęłam zrobić sobie coś sama. A co tam!
 
Pozdrawiam
Justynamdmx
 
ps. W ramach linkowego party do którego się dołączyłam i o którym już wspominałam
(link na pasku bocznym)
dzisiaj zapraszam Was do odwiedzenia bardzo urokliwego miejsca, inspirującego, pracowitego, zaczarowanego - taki właśnie jest zakątek Inki.
Zajrzyjcie - bo warto.

5 komentarzy:

  1. Fajne dzieciątka. Zdjęcia z ramką - naprawdę super! Ach, kiedy ja zdobędę się na segregację i uporządkowanie zdjęć z tyyylu nośników.... że o zrobieniu odbitek nie wspomnę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co staram się na bieżąco zgrywać foty do folderów mam podzielone na lata miesiące itp ale i tak dla mnie to bałagan i strach przed utratą - najchętniej pozapisywałabym zdjęcia na wszystkich komp. i dyskach, straciłam kiedyś kilka folderów z bardzo ważnymi dla mnie zdjęciami, nawet teraz gdy o tym piszę czuję złość, uwielbiam zdjęcia..

      Usuń
  2. Podaj maila Justyno, to Ci poślę tych tulipanków ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj myślałam, że znajdziesz w zakładce kontakt i zrobisz mi niespodzianę, ale no dobra, chęć zobaczenia tych kwiatów silna jest i wybaczam, a nawet proszę zrób mi miło i wyślij kwiatki na justynamdmx@gmail.com

      Usuń
  3. Gdybym miała stworzyć charakterystyczny portret mojego Fifi też byłby 'obstawiony' samochodami od stóp do głów ;)) Fajny pomysł z tą przestrzenną sesją ramkową ! Udanego wypoczynku - łapcie energię i zbierajcie myśli do nowych kreatywnych wariacji ;)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę na moim kawałku wirtualnej przestrzeni.
Za komentarz dziękuję podwójnie :-)

😘😘😘😘