poniedziałek, 16 czerwca 2014

Stoi na stacji

...Lokomotywa,
Lekka, z papieru i pot z niej nie spływa:
Eko-machina.
 
Stoi i pręży się, wzdryga i hiha,
Radość z gorącego jej serca bucha:
Buch - jak wesoło!
Uch - jak radośnie!
Puff - jak cudownie!
Uff - jak miło!
Od wrażeń tych wszelkich, nieźle się trzyma,
Nawet gdy Gabryś autka dopina.

Gdy tylko zobaczyłam na stronie Art.- Piaskownicy temat: recykling, wiedziałam, że to coś dla Nas, wszak mama zbieraczka wszelkich śmieci i córka kolekcjonerka śmiecików nie mogą ominąć takiej akcji.
Kilka godzin później zrodził się pomysł na zrobienie lokomotywy. Natomiast gdy tylko pojawił się weekend i czasu troszeczkę zabrałyśmy się za robotę.
 
Materiał wyjściowy pudełka po mleku, sokach i art. higienicznych oraz rolki po papierze toaletowym.
 

Nadanie wszystkiemu eko wyglądu to już inspiracja z Szuflady, a ponadto okazja na wykorzystanie uwielbianego przeze mnie papieru zwykłego szarego, który to ku mej radości jest zawsze gratis w paczkach z amazon-u.
Każde pudełko zostało zapakowane jak prezent.

 
A oto kształty z których można zrobić nie tylko lokomotywę!

 
Podczas gdy my - dziewczyny działamy, Gabryś trenuje żołnierski marsz.

 
Jeszcze tylko trach, ciach, supełek tu kokardka tam i pędzi nasza lokomotywa w dal...



Mama lubi bawić się tak:



A Gabryś  tak:



Nasza Lokomotywa pędzi do Art-Piaskownicy, by wziąć udział w zabawie: Recykling z dzieckiem lub dla dziecka. Z racji, że ja i Zośka dla Gabrysia, zadanie wykonane 2w1.
Tututututututututu.
 
 
Uhu!!!
 
Tututututututut
 
 
 
Tak się rozpędziła że wpadła też do Szuflady, by podjąć wyzwanie: monochromatycznej symetrii. Teraz troszeczkę zwolnimy, co by symetria została zachowana i panie autorki nas nie zdyskwalifikowały.
 



A na koniec chciałam jeszcze dodać, że korony, które widoczne są na głowach dzieci przyleciały do nas od Mamy Sokole Oko, dziękujemy po raz kolejny i nie ostatni bo wraz z koronami przyleciało kilka innych cudownych szyjątek, którymi  będę się jeszcze chwalić :-)
 
Pozdrawiam
Justynamdmx




17 komentarzy:

  1. Rewelacyjny, fantastyczny pociąg!!! A te kokardki - cud-miód! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i proszę mi wybaczyć brak skromności, ale mi też ta lokomotywa bardzo się podoba, lubię takie naturalne barwy i proste kształty.

      Usuń
    2. Och, nikt nie ma prawa zabraniać Ci zachwycać się swoimi/dziecięcymi wytworami! ;-)
      Powiem więcej: jestem za samozadowoleniem!!! ;-)

      Usuń
  2. Świetny pomysł, świetny dizajn ;-) Bardzo lubię takie naturalne, przetworzone i z 'niczego' stworzone rzeczy ! Napiszę nawet że taki pociąg to byłaby świetna ozdoba półki w chłopięcym pokoju :). Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....widzę że mamy podobne gusta, ozdoba półki podoba mi się ten tytuł, mam już wizje kolejnej eko-zabawki hm może zrobię cały zestaw bo nic tak nie zacheca do działania jak takie komentarze! pozdrawiam

      Usuń
  3. Cudowna! :) Rolki górą :)
    I zdjęcia super. Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rolki faktycznie jako materiał już przetworzony świetne sa do tworzenia różności! Dziękuję i dziękuję :-)

      Usuń
  4. bardzo pomysłowa praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! to nasza pierwsza zabawa w szufladzie. Zastanawiałam się troszkę czy damy radę z tym całym wspaniałym rękodziełem, ale co tam spróbować nie zaszkodzi, prawda?

      Usuń
  5. kapitalna jest ta lokomotywa ... dzieciom zazdrościć wypada takiej mamy ... dziękuję za udział w naszej zabawie AP ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kingo, rosnę!!! Od zawsze coś tam sobie zbierałam, przerabiałam, kombinowałam widzę, że Zosia też tak ma, teraz to głównie ona nakręca te wszystkie rękoczyny, więc staramy się gdy tylko jest okazja coś razem porobić. - Kiedy będziesz miała weekend i Ja to zrobimy coś razem?? Prawie codziennie zadaje mi te pytanie. I tak oto co tydzień powstaje w naszym domu coś albo cosie dwa, trzy, cztery....

      Usuń
  6. Pomysł genialny i widać, że dzieciaki dobrze się przy tym bawiły!


    Dziękuję Ci za udział w linkowym party

    Pozdrawiam
    Karolina z zyj-kochaj-tworz.blospot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę na moim kawałku wirtualnej przestrzeni.
Za komentarz dziękuję podwójnie :-)

😘😘😘😘