... cięty T-shirt

... usłyszałam że w Polsce upały, no to pomyślałam, że może się przyda krótka prezentacja, nie koniecznie modna, bo nie wszystko co modne to fajne i nie wszystko co fajne akurat na czasie... itd.
Do wykonania zadania potrzebna koszulka męska typu T-shirt, nożyczki i  trochę wyobraźni albo desperacja związana z brakiem maszyny na stanie połączona z chęcią zrobienia sobie czegoś nowego.
Nie mogę się zbytnio rozpisywać w tym temacie, gdyż godzina późna a rano do pracy zaspać by nie wypadało, aczkolwiek czasami można, no bo czemu nie, jutro jednak nie wypada bo i tak rozmowę z członkiem HR na jutro mi załatwiono w sprawie pipipip.
 
A więc PRZED  akcją wygląda koszulka tak:
 
 
Po już tak (wersja dla kobiet z boczkami, prezentuję oczywiście Ja)


Albo tak ( dla bez boczków, prezentuje Agu)


Foty moje Agu, foty Agu Ja
Bardzo proszę nie zwracać uwagi na emmm modelki, starały się i na tym poprzestały.
 
Dobrej Nocy i takich upalnych dni sobie życzę też.
Justynamdmx

Komentarze

  1. Nooo, extra! A tych boczków sobie nie przypisuj, bo jakoś skrzętnie je ukryłaś i dla mnie ich nie ma :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ukryłam hihihi..

      Usuń
    2. niepotrzebnie. a tak w ogóle - jesteś bardzo fajna laska, pełna humoru ;)

      Usuń
  2. jesli zrzuce reszte, upaly nadal beda to sobie fundne taka bluzke, super pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję, radzę sobie jakoś bez tej maszyny :-). teraz mam pomysł na koszulę męską, jak się zabiorę i coś wyjdzie dam znać, pozdrawiam.

      Usuń
  3. Wystrzałowe ! :) (oczywiście patrzę tylko na wersję dla tych 'z boczkami';) - bez boczków już nie te czasy...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja się wbiłam w tę wersję dla "bez zboczków", ale jak się na zdjęciu tyłem ujrzałam to nie było mi wesoło, czasy czasami trzeba by było popracować nad sobą, ale łatwo to się tylko o tym piszę pozdrawiam, a tak po za tym kobiety z boczkami też są fajne ha!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. hahaha zawsze wiedziałam, że mam w sobie coś z piggy, a cooki to mój ulubiony!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty