środa, 14 maja 2014

ZofiaArt. - Princessy i Modelki... totalny babiniec!

Jako pierwszą przedstawiam: Princess Ariel i jej koleżanki.
 
 
Następnie: Cinderella
 
 
 Princess Ballerina


Princess Evangeline
 
(Princess Evangeline jest koleżanką Zosi, a obrazek przygotowany jako prezent urodzinowy)
 
 Princess Elsa


Princess Tiara

 
Golden Princess
 
 
Końca nie widać!
 
Dziecko Barbie Princess
 
 
Princess Roszpunka
 
 
Princess Sofia i jej ubranka
 
 
Princess Jasmine
 
 
Princess Merida
 
 
Princess Wampair
 
 
Siostra Kopciuszka (brzydka w okularach)
 
 
Princess Ja
 
 
Princess Modelka 1
 
 
Modelka 2
 
 
Princess po prostu Princess
 
 
I na koniec
 
(okładka książki )
 
...
 
 
Pozdrawiam
Justynamdmx
 
 

5 komentarzy:

  1. To ja jestem siostrą Kopciuszka (okulary, okrągła gęba i marne włosy!) ;-). Świetne te princessy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhahaha ale masz ładniejszą sukienkę od mojej :-) Princessy fajne musiałam dodać tyle ich bo zdecydować nie mogłam się na kilka. A w ogóle fajnie, że wpadłaś z wizytą... przekażę komplementa autorce. ps. a do tego Amsterdamu daleko jeszcze? pyk...pyk

      Usuń
  2. Hmmm, a ktora to Twoja sukienka Justynko?

    Rozumiem Twoje dodawanie princesek na wizje, bo ja tez bym nie umiala wybrac tej NAJ sposrod TyyyyyLU miss-ek. Niewykonalne.

    Wpadlam z wizyta, kolejny chyba raz, ale mam ciezki okres - i sama mam problem z pisaniem i czytam zza wegla. I jeszcze w domu na kompie problem z polskimi znakami...

    AMSTERDAM... blisko! Tylko 1 godzina i 40 min lotu ;-). Bedzie, bedzie. I to nie pierwszy, ani ostatni raz.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pod tytułem Princess Ja to właśnie Ja w tej brązowej sukni prostej...
      A o problemach z pisaniem i w ogóle w problemach to ja jestem specjalistka, ja ciągle z czymś albo z kimś mam problem, a jak nie z kimś, albo z czymś te ze sobą ehhh, więc rozumiem i czekam :-)

      Usuń
  3. Cudne princessy !:) i jak dla mnie to mogłoby końca nie być widać ;-) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę na moim kawałku wirtualnej przestrzeni.
Za komentarz dziękuję podwójnie :-)

😘😘😘😘