Przepis każdemu dobrze znany na stokrotki i tulipany!

Trochę Mamy,
Trochę Taty,
I wyrosną takie Kwiaty!!!
 
Składniki dodatkowe:
Czas wolny, papier, farby, spinacz, słomki oraz pogoda.
 
 
 
 
 
 
video
 
 
Dzieci mają wolne od tygodnia,
Ja od wczoraj??
Wczoraj z rana robiłam puppet, następnie malowanie farbami (przy okazji powstały elementy kwiatowe), gdyby nie paskudna pogoda kwiaty wyrosły by od razu, a tak czekały do dzisiaj. Dzisiaj byłam też operatorem kamery, powstał 3 częściowy film z lalkami, kenem oraz małpką (pod którą podkładałam głos), a na koniec dnia zrobiliśmy jeszcze akwarium z syrenką, rybkami, muszelkami, roślinkami i nawet ośmiornicą, dosyć ciekawie to wyszło, zrobiłam oświetlenie i akwarium zastępuje dzisiaj lampkę nocną.
 
Zośka jest delikatna i słodka jak mała stokrotka.
Gabryś jest kolorowy i zwariowany jak wiosenne tulipany.
 
Przepis na kwiaty zgłaszam do zabawy w Art.-Piaskownicy.
klik

 
A co będzie jutro?
 
Pozdrawiam
Justynamdmx
 
 
 

Komentarze

  1. Piękne te Wasze kwiaty stworzone z udziałem Mamy i Taty ;)) a rymowanie chyba wzmaga podlewanie - takie dorodne wyrosły ;-) Pozdrawiam sobotnio !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorodne to fakt, dziękuję za pozdrowienia i przesyłam również, tylko że na nową sobotę!

      Usuń
  2. aż się buzia sama śmieje, jak ogląda się te zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie widziałaś jaki my mieliśmy ubaw...

      Usuń
  3. fajnie wymyśliłaś z tymi kwiatami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam zapał, pracowitość i sprawne ręce do takich dzieł. Kwiaty normalnie jak... żywe ;-). I jakie ładne! Zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawne ręce aj owszem z zapałem trochę gorzej, ale Zośka jak się na coś uprze to nie ma zmiłuj, robimy to, tamto, czasami nawet z ochotą ale i dla spokoju św. Też :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty