niedziela, 6 kwietnia 2014

Wyzwanie Art-Piaskownicy/ między obiadem a kolacją

Oj oj spieszyć się trzeba znalazłam ten konkurs organizuje go Art-Piaskownica, byłam pewna, że chodzi o coś ludowego. Teraz już wiem wszystko: motyw ludowy i coś piejącego!!!

 
szczegóły tu: art-piaskownica

Ciach, trach między obiadem i kolacja na kartkę wskoczyła UK, UK, UK* kurka.
 
Historia pewnej kartki:
 
Przed obiadem byłam tylko efektem ubocznym klik:


Przed kolacją jestem kartką piejącą z radości w konkursie:


A tak wyglądam gdy sobie stoję:


Jestem wykonana z papierowej serwetki i błękitnego sztywnego papieru.
Moje kwiatki powstały jako efekt uboczny temperowania/ostrzenia kredek a ich środki to guziczki.
Moja kurka jest z kawałka materiału podobnego do lnu, mruga do Was oczkiem z koralika i macha piórkami.


Trzymajcie za mnie kciuki!!!
 
ps. zdjęcia robione przed kolacją przy sztucznym świetle, drodzy sędziowie bądźcie łaskawi.
 
*tak pieją kury w UKejowie :-)

4 komentarze:

  1. trzymam mocno kciuki!!!!!!!!!!!!!!!!!! jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo oryginalna ... dziękuję za udział w muzyczno-urodzinowym wyzwaniu AP :)

    ps: wyłącz proszę weryfikację obrazkową :P to ułatwi zostawianie komentarzy u ciebie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Nawet nie wiedziałam, że mam to włączone. Jak tylko wrócę do domu zaraz się tym zajmę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę na moim kawałku wirtualnej przestrzeni.
Za komentarz dziękuję podwójnie :-)

😘😘😘😘