Popełniłam kolejny Auto-Tort...

Kolejna ciąża, przecież dopiero co przestałam karmić i do pracy wracać chcę... ratunku!!!!!!
...
A co to będzie, gdy fasolka okaże się być chłopcem? Przecież ja tylko z dziewczynkami sobie radzę?!
...
11.02.2010r. godzina 6:30 na świecie pojawił się chłopiec.
...
11.02.2010r. godzina 6:30 i 1 sekunda - pewien chłopiec skradł moje serce, a na imię miał Gabriel.
... mamo nie mogę zasnąć bez Ciebie... mamo zrobię  Ci fryzurę... mamo pogłaskasz mnie po brzuszku? ... no to może poczytamy? ... ja nie jestem dziewczynką - Ja jestem Polskim Gabrysiem! ... ja nie lubię lalek - Ja lubię auta! ... a mój ulubiony kolor  to: BLACK! ... mamo, gdzie mój Misio? ...mogę się do Ciebie przytulić? ... ja Ciebie też Kocham Mamo!
Dla mam, których serca skradli mali chłopcy lubiący auta.
Auto-Tort model 2014


Wykończenie, kolor, model, opony, felgi, reflektory i inne gadżety to już dostosowujemy do indywidualnych potrzeb małego klienta.

Wykonanie: Etap 1


Wykonanie: Etap 2


To żółte to rozwalcowany marcepan...

Dla porównania przedstawiam Model z 2012 roku.

To białe to krem śmietanowy.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jakieś 3 dni temu, wróciłam rano z nocnego dyżuru, już prawie zasypiałam, a tu słyszę coś do łóżka mi się gramoli, o co chodzi? Ktoś wlazł przytulił się, ja na wpół zaspana już nie ogarniałam sytuacji zbytnio. Wtem on ujął mą twarz w swe ręce i centralnie na ustach mych złożył czuły porannej woni pocałunek. Pocałunek miłości.
I tym kimś nie był wcale mąż.
Ps. Tak, tak biszkopty oczywiście kupiłam.
Pozdrawiam
Justynamdmx

Etykiety: ,