...no to ja kredki/efekty uboczne...

Kilka dni temu zauważyłam, że ostatnio same pisakowe obrazki powstają. Co jest grane? Trzeba to sprawdzić! Aha! Kredki potrzebują pomocy, wszystkie jak jedna nadawały się do temperowania/ostrzenia.
Pogodna nie ciekawa jak to w niedzielę, a zwłaszcza gdy dzień wolny od pracy ... do obiadu jeszcze trochę czasu, więc mogę zająć się kredkami.
 
I zajęłam się nimi fantastycznie zobaczcie sami:


...a przy okazji powstał obrazek


...i kartki dwie:

Taka sobie kwiatkowa:


oraz taka folkowo-kwiatkowa:

 


No i mnie troszkę poniosło, ale to w moim przypadku normalne :-) Gdzieś obił mi się o oczy konkurs na kartki, muszę tego jeszcze raz poszukać i przyjrzeć się zasadom, a kredka widelec, może coś wygram?

Uciekam robić obiad, bo jeszcze trochę i będzie na kolację.
Miłej niedzieli
Justynamdmx

ps. A jak wy mówicie: temperować kredki czy ostrzyć???

Komentarze

  1. Ja jaki talencior. Eh mi się gdzieś wszystkie pomysły ulotniły. A jak byłam młodsza to bratu się wymyślało.... Ja mówię strugać kredki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) No masz a Ty strugasz? Ciekawa jestem co jeszcze ludzie z tymi kredkami robią?

      Usuń
  2. Cudniaste pomysły! Cuda...wianki...i kredkowe struganki ;)) A ta stojąca przy sztaludze to mój faworyt :) Ps. Gdzieś mi się o oczy obiło że z takich strugańców można i spódniczki baletnicom wykleić :)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...jak tylko napisałaś o baletnicach to pierwsze co mi przyszło do głowy, to taka mała baletnica z klamerki drewnianej do bielizny :-)

      Usuń
  3. Ja temperuję ;-)
    A Twoje dzieła cudne są! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi miło, że się podobają - tym bardziej, że powstały od tak z przypadku... ja też temperuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty