niedziela, 20 kwietnia 2014

Dla przyszłej mamy...

 
Czy zastanawialiście się kiedyś jak ładnie podarować pieluszki???
-Nie? Hmmmm...
- Mam coś dla Was!!!!
 
Maja i Marcelina

Zuzia i Filip

Boy or Girl
 
... a gdyby ktoś potrzebował wierszyk, oto on:
 
 
Nasza dzielna przyszła mamo,
Trochę czasu Ci zostało,
Ale finał jest już bliski
I zaraz będzie po wszystkim.
I na świecie, po tej stronie
Przywitamy szczęście Twoje,
Co jak promyk słońca mały
Rozpromieni dom Twój cały,
Stając się sensem istnienia
Źródłem ciepła i spełnienia.
Bądź więc dzielna i cierpliwa,
Niech uśmiechu nie ubywa.
Dla nas jesteś wciąż ta sama,
Choć z nowym imieniem MAMA
 
znaleziony na stronie www.mjakmama24.pl
 

 
Jeśli zastanawiasz się jaki prezent  podarować przyszłej mamie???
Nie myśl już o tym, po prostu do mnie napisz....
 
 lub wiadomość na facebooku: www.facebook.com/justynamdmx
 
Ps. Do każdego pieluszkowego prezentu z automatu powstaje też karteczka :-)
Wszystkie zaprezentowane pieluszkowe upominki to moje małe projecty. 
Uszanuj to proszę !!! 
Inspiruj się do woli, ale nie kopiuj zdjęć i nie przekazuj ich dalej bez mojej zgody.
 
 
Pozdrawiam
Justynamdmx
 
 

2 komentarze:

  1. Baaardzo pomysłowe! :) Z początku zastanawiałam się z czego te skarpetki zrobione ... i pieluchy ... że tak realistycznie wyglądają...?;))) Przyszła mama z pewnością zachwycona - i kolejne 'oczekujące' także będą skoro nowe pomysły w głowie kiełkują ;)) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę na moim kawałku wirtualnej przestrzeni.
Za komentarz dziękuję podwójnie :-)

😘😘😘😘