Fotorelacja z Dni Kobiet

Dni Kobiet ESOTIQ 2012 odbyły się w największej hali wystawienniczej na terenie Międzynarodowych Targów Gdańskich w dniach 10 i 11 marca 2012 roku.
Szczegółowe informację o imprezie tu: dnikobiet.pl
Ja osobiście imprezę zaszczyciłam mą skromną osoba dnia drugiego. Towarzyszyli mi oczywiście Zośka i Gabryś oraz ciocia Irenka. Dzieci udało mi się szybko pozbyć -organizatorzy przygotowali bowiem dla "LADY mam"darmową opiekę i plac zabaw pod okiem Pań z przedszkola kota Edwarda.

Byłam, przeżyłam, bardzo dużo zobaczyłam, a to co mi się podobało na zdjęciu uwieczniłam...

Numer jeden: Dzień Kobiet a facet korzysta:-)





Numer dwa: twinsart
Zakochałam się w tej torebce a przy okazji w twinsart, mają naprawdę oryginalne i fajne rzeczy.
(znalazłam ją później w sklepie internetowym twinsart.pl, ale była sprzedana, Żal, Żal i Żal)




Numer trzy: Brzozowa Galeria 
Zdobienie przedmiotów techniką decoupage - chcę się tego nauczyć!!!
Spodobały mi się te butelki z jeszcze jednego powodu, to świetne rozwiązanie ekologiczne.
Tak ozdobione butelki mogą być elementem dekoracyjnym oraz fajnym pomysłem na prezent, który można zrobić samemu.



Najprostszy sposób: decoupage technika serwetkowa, znaleziony na stronie o jakże zacnej nazwie
kuradomowa.

Brzozowa Galeria 602773221 kordylewska@poczta.fm

 Numer cztery: STODOŁA INSPIRACJI
To z mojego sentymentu do staroci i podziwu dla ludzi z pasją zainteresowały mnie te przedmioty.
Jeśli cenicie oryginalność to w stodole na pewno znajdziecie coś dla siebie.




Numer pięć: Auta, które oczywiście zafascynowały mojego małego maniaka.
Biedny nie mógł się zdecydowac, które fajniejsze.




To tyle:-)

A ja cały czas czekam na fotki od mojej znajomej Majki, która na Dniach Kobiet zatrzymywała czas...
każda Pani, która odwiedziła stoisko majakiartcomitiva.pl
mogła za jeden uśmiech zrobić sobie profesjonale zdjęcie.
Już nie mogę doczekać się mojego!!!

A na koniec moje kochane wymęczone wariaty, które po raz pierwszy jechały 3miejską SKM

Zośka nie śpij!!!!




Komentarze

  1. nie jestem fanką staroci, folku i retro, ale te torby to podobają mi się wielce, brałabym :) miałam kiedyś krótki epizod z decoupage, ale brakuje mi cierpliwości, umiejętności siedzenia na tyłku dłużej niż 15 minut i precyzji :) zatem efekty były niespecjalne. pozdrawiam i dzięki za opinię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty